Przejdź do treści

Niniejsza polityka prywatności stanowi zbiór zasad przetwarzania danych osobowych na stronie internetowej, której administratorem jest AUTOGRUPA PIETRZAK Sp. z o. o. (dalej: „Serwis”).

Niniejsza Polityka Prywatności jest adresowana do wszystkich osób, które odwiedzają Serwis lub kontaktują się z Administratorem Danych Osobowych (dalej: „Użytkownicy”). Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych osób korzystających z Serwisu. Celem Polityki Prywatności jest m.in. realizacja obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych), dalej: „RODO”.

1.1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest AUTOGRUPA PIETRZAK Sp. z o. o., z siedzibą w Kaliszu (dalej: „Administrator”) ul. Podmiejska 4, 62-800 Kalisz, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000636099 NIP: 6182154171, REGON: 365347904.

2.1. W zakresie danych osobowych możesz skontaktować się z Administratorem za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres: AUTOGRUPA PIETRZAK Sp. z o. o., ul. Podmiejska 4, 62-800 Kalisz lub poprzez wiadomość e-mail na adres: marketing@autogrupapietrzak.pl
§ 4.Cele i podstawy prawne przetwarzania danych w Serwisie

3.1. W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych oferowanych usług, a także informacje o aktywności Użytkownika w Serwisie. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania danych osobowych gromadzonych podczas korzystania z Serwisu przez Użytkownika.

4.1. W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych oferowanych usług, a także informacje o aktywności Użytkownika w Serwisie. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania danych osobowych gromadzonych podczas korzystania z Serwisu przez Użytkownika.

4.2. Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies czy innych podobnych technologii), przetwarzane są przez Administratora:

4.2.1. w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania Użytkownikom treści gromadzonych w Serwisie – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

4.2.2. w celu kontaktu i udzielenia odpowiedzi na zapytania kierowane przez Użytkowników dot. usług Administratora, z którymi zwrócili się do Administratora wysyłając wiadomość poprzez formularz kontaktowy lub na adres e-mail Administratora – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na potrzebie udzielenia odpowiedzi Użytkownikom;
MARKETING.

4.2.3. w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;

4.2.4. w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ochronie jego praw;

4.2.5. w celach marketingowych Administratora – zasady przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych zostały opisane w sekcji MARKETING.

4.3. Aktywność Użytkownika w Serwisie, w tym jego dane osobowe, są rejestrowane w logach systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do przechowywania chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach, które dotyczą systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez Administratora). Zebrane w logach informacje przetwarzane są przede wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług. Administrator przetwarza je również w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania tym systemem, a także w celach analitycznych i statystycznych – w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
MARKETING

4.4. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników, w celu realizowania działań marketingowych, które mogą polegać na:

4.4.1. kierowaniu wiadomości sms o interesujących ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe dot. produktów Administratora lub produktów podmiotów trzecich, z którymi współpracujemy;

4.4.2. kierowaniu korespondencji elektronicznej o interesujących ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe dot. produktów Administratora lub produktów podmiotów trzecich, z którymi współpracujemy;

4.4.3. prowadzeniu innego rodzaju działań analitycznych oraz statystycznych, jak również związanych z marketingiem bezpośrednim naszych towarów i usług oraz innych podmiotów współpracujących z nami (przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną).

4.5. Dane osobowe są przetwarzane:

4.5.1. w przypadku kierowania do Użytkownika treści marketingowych – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w związku z wyrażoną zgodą na otrzymywanie komunikacji marketingowej.

4.5.2. w przypadku reklamowych plików cookie – podstawą prawną przetwarzania jest przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), który obejmuje promowanie marki i informowanie o ofercie zgodnie z wyrażoną przez Użytkownika zgodą na zapisywanie reklamowych plików cookie.

§ 5.Pliki cookie oraz podobna technologia

5.1. Pliki cookie to małe pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu Użytkownika, gdy korzysta z serwisów internetowych. Zapamiętują m.in. jego wizytę i ustawienia. Pełnią rozmaite funkcje, ale Administrator wykorzystuje je przede wszystkim, aby umożliwić Użytkownikowi dostęp do Serwisu i ułatwić mu korzystanie z usług dostępnych w Serwisie.

5.2. Administrator używa plików cookie również w celach analitycznych i marketingowych, jednak wyłącznie wtedy, gdy Użytkownik wyrazi na to zgodę na bannerze cookies, który wyświetla się w Serwisie. Zgodę tę można wycofać w każdym momencie za pomocą pływającego przycisku „ZARZĄDZAJ COOKIES”.

5.3. Pliki cookie dzieli się na stałe i sesyjne – w zależności od tego, jak długo są przechowywane, oraz na niezbędne i opcjonalne – w zależności od celów, dla których są wykorzystywane.

5.4. Reklamowe pliki cookie są opcjonalne. Dopasowują reklamy do zainteresowań Użytkowników w Serwisie i poza nim. Bazując na tych plikach cookie oraz aktywności Użytkownika, tworzy się jego profil zainteresowań. Administrator i jego partnerzy mogą instalować reklamowe pliki cookie poprzez Serwis.

5.5. Przetwarzanie danych za pomocą reklamowych plików cookie wymaga zgody Użytkownika, którą można uzyskać i wycofać zgodnie z pkt 2 powyżej.

Sesyjne pliki cookies

Niektóre cookies są plikami tymczasowymi, przechowywanymi do czasu wylogowania, opuszczenia strony lub wyłączenia przeglądarki internetowej. Tego rodzaju cookies pomagają Administratorowi analizować ruch sieciowy, umożliwiają identyfikację i rozwiązywanie problemów technicznych oraz łatwiejsze poruszanie się po Serwisie.

Stałe pliki cookies

„Stałe” pliki cookie przechowywane są przez czas określony w ich parametrach lub do czasu usunięcia ich przez Użytkownika. Pomagają Administratorowi zapamiętać ustawienia i preferencje Użytkownika, aby uczynić jego kolejną wizytę wygodniejszą (np. nie będzie musiał ponownie wpisywać danych logowania).

Niezbędne pliki cookie

Niezbędne pliki cookie Te pliki cookie są instalowane, aby zapewnić dostęp do Serwisu i jego podstawowych funkcji, nie wymagają zatem zgody Użytkownika. Bez niezbędnych plików cookie Administrator nie mógłby świadczyć Użytkownikowi usług w ramach Serwisu.

Opcjonalne pliki cookie

Opcjonalne pliki cookie Z tych cookies Administrator korzysta wyłącznie wtedy, gdy Użytkownik się na to zgodzi. Mogą one służyć np. do realizacji celów analitycznych i reklamowych Administratora.

5.6. Szczegółowe cele wykorzystania plików cookie opisano na bannerze cookies, który wyświetla się, gdy Użytkownik po raz pierwszy odwiedza Serwis, a później jest dostępny za pomocą pływającego przycisku „ZARZĄDZAJ COOKIES”.

5.7. W Serwisie wykorzystywane są pliki cookie Administratora oraz jego zaufanych partnerów. Na bannerze cookies można znaleźć informacje o zaufanych partnerach Administratora. Szczegółowe informacje o tym, jak przetwarzają oni dane Użytkownika, można znaleźć w ich politykach prywatności.

Zaufani partnerzy Administratora

Dostawcy usług analitycznych Administrator współpracuje z dostawcami usług i narzędzi analitycznych, np. Google Analytics, aby lepiej zrozumieć, jak działa Serwis.

Zarządzanie ustawieniami cookies

5.8. Użytkownik może zarządzać ustawieniami dotyczącymi plików cookie za pomocą bannera cookies. Administrator udostępnia mu Serwis zgodnie z tymi ustawieniami. Banner cookies pozwala Użytkownikowi:

5.8.1. pozyskać szczegółowe informacje na temat plików cookie, które wykorzystuje się w Serwisie, oraz na temat zaufanych partnerów;

5.8.2. wyrazić lub wycofać zgodę na wykorzystanie opcjonalnych plików cookie.

5.9. Banner cookies wyświetla się, gdy Użytkownik po raz pierwszy odwiedza Serwis i zapamiętuje jego zgody. Użytkownik może w każdej chwili wprowadzić zmiany w swoich ustawieniach za pomocą pływającego przycisku „ZARZĄDZAJ COOKIES”.

5.10. Użytkownik może zarządzać plikami cookie również przez zmianę ustawień przeglądarki. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć pod poniższymi linkami.

5.10.1. Internet Explorer https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies

5.10.2. Microsoft Edge https://support.microsoft.com/pl-pl/microsoft-edge/usuwanie-plik%C3%B3w-cookie-w-przegl%C4%85darce-microsoft-edge-63947406-40ac-c3b8-57b9-2a946a29ae09

5.10.3. Mozilla Firefox http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka

5.10.4. Google Chrome http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647

5.10.5. Opera http://help.opera.com/Windows/12.10/pl/cookies.html

5.10.6. Safari https://support.apple.com/kb/PH5042?locale=en-GB

5.11. Niektóre pliki cookie są niezbędne do funkcjonowania Serwisu, dlatego zmiana ustawień przeglądarki może sprawić, że część usług nie będzie działać poprawnie, a nawet uniemożliwić Użytkownikowi korzystanie z Serwisu.

§ 6. Jak długo przechowujemy twoje dane

6.1. Poza przypadkami, w których podanie danych osobowych stanowi wymóg prawny, podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, jednakże ich niepodanie utrudni lub uniemożliwi nam realizację celów określonych powyżej.

6.2. Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi lub realizowania zamówienia, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora.

6.3. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.

§ 7. Z kim dzielimy się danymi

7.1. W pewnych przypadkach, o ile jest to konieczne dla osiągnięcia opisanych wyżej celów, Dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, świadczącym na rzecz Administratora usługi (np. dostawcom usług IT, dostawcom CRM (usług do zarządzania relacjami z klientami), dostawcom usług i narzędzi do zarządzania zgodami cookies, firmom analitycznym i marketingowym).

7.2. Dane osobowe mogą być również ujawniane zewnętrznym podmiotom, którzy wykonują na rzecz Administratora usługi w zakresie doradztwa prawnego lub podatkowego, kurierzy, operatorzy pocztowi, podmioty archiwizujące dokumenty, podmioty świadczące usługi teleinformatyczne, dostawcom usług informatycznych.

7.3. W przypadku uzyskania zgody Użytkownika, jego dane mogą zostać także udostępnione innym podmiotom do ich własnych celów, w tym celów marketingowych. Administrator w treści Polityki informuje o każdym przypadku takiego udostępnienia.

7.4. Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

§ 8. Jakie masz prawa do swoich danych

8.1. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną Danych osobowych.

8.2. W zakresie, w jakim dane Użytkownika przetwarzane są na podstawie zgody, można tę zgodę wycofać w dowolnym momencie, kontaktując się z Administratorem, w sposób wskazany w § 2 Polityki.

8.3. Użytkownik ma prawo zgłoszenia sprzeciwu względem przetwarzania danych dla celów marketingowych, jeśli przetwarzanie odbywa się w związku z prawnie uzasadnionym interesem Administratora, a także – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Użytkownika – w innych przypadkach, gdy postawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (np. w związku z realizacją celów analitycznych i statystycznych).

§ 9.Gdzie wysyłamy dane Użytkowników

9.1. Poziom ochrony Danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) różni się od tego zapewnianego przez prawo europejskie. Z tego powodu Administrator przekazuje dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:

9.1.1. współpracę z podmiotami przetwarzającymi Dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony Danych osobowych; w niektórych wypadkach Komisja Europejska wymaga dodatkowo, aby taki podmiot przetwarzający uczestniczył w zatwierdzonych przez nią programach zrzeszających podmioty spoza EOG, których uczestnicy mają obowiązek zapewnienia Danym osobowym taką samą ochronę, jaka przysługuje im w Unii Europejskiej (szczegółowe informacje można znaleźć tutaj);

9.1.2. stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską; wraz z wymaganymi dodatkowymi środkami bezpieczeństwa zapewniają one Danym osobowym taką samą ochronę, jaka przysługuje im w Unii Europejskiej; wzory umów można znaleźć tutaj;

9.1.3. stosowanie wiążących reguł korporacyjnych, zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy.

9.2. Kopię szczegółowych informacji o zabezpieczeniach stosowanych przez Administratora przy przekazywaniu danych poza EOG można uzyskać kontaktując się z Administratorem w sposób wskazany w § 2 Polityki.

§ 10. Bezpieczeństwo danych osobowych

10.1. Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że Dane osobowe przetwarzane są przez nich w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by wszystkie operacje na Danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.

10.2. Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także ich podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarza dane osobowe na zlecenie Administratora.

§ 11.Zmiany polityki prywatności

11.1. Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje od 01.12.2025 roku.

11.2. Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.

Telefon